Tuesday, September 1, 2009

Happy Birthday Nur Syakirah! :)


Syakirah, Happy birthday!
sweet 16. :)
Muda lagi tuh, jangan risau! :)

Aku doakan kaw panjang umur and dimurahkan rezeki.
Rugi tahun nie xdapat nak salam kaw time kaw nga bangun tidur akibat dikejutkan oleh kami2 ini. haha! ;D :(




Semoga kaw bahagia selalu sya. Aku sayang kaw!
Kawan sampai bile bile okay.
Jangan lupa aku. Aku pun sayang kaw gileee!


Sya, aku terpaksa amek ini gambar coz tade gmba kaw sorang sorang. tape2, aku sayang Smaq jugak! haha.

Last but not least, semoga tahun nie kaw tahun yang paling de best bagi kaw.
Tapi aku rasa takkan coz aku tade! haha ;)






Sorry tade hadiah. Nanti aku dah 'kaya', aku bagi kaw hadiah okay! Belajar rajinrajin, jangan main je. hee ;)
kenal kah akn ayat itu? aku suke kaw! haha.

Happy birthday again Sya.
SMKAKL tetap dihati oke? hee ;))
(tibe tibe! haha)
papai. ily, imy! :)

p/s ; Syakirah yang berbaju hitam itu! :)

No comments: