Friday, October 16, 2009

Sekolah memang macam rumah sendiri.

haha. title dah gempak bukan? ok. memang nak story pasal sekolah ni. sayang bangat deyh sama sekolah ku. (^^,) minggu ni saja, aku sekolah 2 hari saja. bangga ke? of course la. orang sayang sekolah memang macam nie. tengok sekolah dari jauh je. haha. maklumlah, sekolah sebelah je dengan rumah. boleh lepas rindu hari-hari kat tingkap usha sekolah. haha. ok cikgu, royalty jangan lupa. haha.

Hari Isnin and Selasa aku diberi cuti coz PMR melanda. so, bolehlah feel free kat rumah. oh gosh, memang free. 2 hari berturut-turut bangun pukul 12. oh, kebiasaan tu. bangun-bangun terus mengadap komputer. rindu sama myspace, facebook, blog. hmm, tapi yang tak bestnya bila buka blog je, memang sikit saja follower. sian saya syok sendiri sorang-sorang. haha. siapala nak follow aku weh. minah senget, sengal ni. aiyoooo. but its okay, mulai hari ini saya akan mula menjadi seorang yang hot, hit and hat. haha.

then hari rabu aku pergila sekolah. yela, kata sayang sekolah, itulah caranya. tunjuk muka dekat cikgu, belajar sikit then masa rehat balik rumah. bagus bukan? itu bukan saya. jangan risau. haha. sampai sekolah terus bagi cadangan kat budak kelas aka my geng ngumpat, tak payah sekolah. dan diorang setuju. ok, aku dah boleh masuk parlimen. ramai juga sokong aku. haha. senang sikit nak berkempen. haha. dan keesokkan harinya, memang. aku telah berjaya menghasut mereka. dorang memang tak datang sekolah. berapa orang saja datang. dalam 14 or 13. fuhh, tak sangka. kempenku berjaya. maafkan saya semua. tak berniat nak mengajar benda-benda tak senonoh. haha. sayang korang la! :)

aku tak pergi sekolah bukan apa, aku rancang tak nak sekolah hari khamis coz hari jumaat nak pergi sekolah. aku memang suka penuhkan sekolah time semua orang tak ingat kat sekolah. yela, hari jumaatkan banyak sekolah cuti. so aku agak, mesti sikit saja yang datang sekolah. and yes, dugaanku tepat. haha.

that's it. sekolah memang best. dah macam rumah kedua. tapi yang tak bestnya, ada kerja saja tiap-tiap hari yang kena siapkan. eden memang lemah sikit bab-bab ni. haha. next year nak SPM suda, bila nak berubah pun tak tahu. anda-anda semua doakanlah saya okay. doakan saya cepat berubah. saya pun aku berusaha untuk berubah ke arah yang benar. InsyaAllah. :)

No comments: