Sunday, November 15, 2009

Boys Over Flower vs Shining Inheritance.

VS


Siapa yang tak minat korean drama memang rugi. Bukan nak puji ke apa, tapi ni betol-betol hakikat. Cerita dorang memang menarik habis. Dari segi pelakon dia, watak and perwatakan dia (yeah, kompem A1 Bm nanti.) semua best. Pelakon handsome, cantik, gentle, kelakar. Betol-betol boleh buat aku tak tidur malam.

Sekarang, aku tengah syok ushar cerita Shining inheritance. Yeah, what can I say beb? It's so interesting drama to watch. Aku tak sangka gila Lee Seung Gi boleh berlakon sehebat tu. Haha. Speechless kot. Dahla suara sedap, berlakon pun pandai. I dah mula adore dia. hahah. gedik kaw eira! menyampah aku.

And to BOF. Huh, finally. Aku berjaya jugak habiskan cerita nih. T_T JunPyo, saranghae. Aku sayang watak junpyo dalam ni. Perangai dia masa mula-mula memang annoying gila. But, boleh terhakis dengan watak gentleman dia tu. Cair mak nyah! haha. To Jihoo, setelah ku tahu kaw dari SS501, macam mana lagi nak tolak kaw? Can u give me any idea for that? hmm. Memang kena admit gila dia paling handsome dalam F4 after Junpyo. haha

Woobin, haha. Minat dia la pulak weh. Sian dia takde pasangan dalam tu. I can be yours la Woobin. Watak dia memang warm je. Baik, sayang kawan. Huh, I sayang dia jugak. Even dia tua dari yang lain, dia tetap macho plus handsome. Hha. Lastly, si cutie Yijung a.k.a kimbum. Wawa, kenapalah muka kaw cute sangat? sangat jambu tahu! Wat minah-minah gedik kat luar geram jeh. haha. Macam kaw lah ENA! haha.

Watak perempuan, Gaeul and GuemJandi. Amat comel mereka berdua. Cantik and cute. Sesuai gila dengan watak diorang dalam ni. Especially Gaeul. Sesuai sangat dipadankan dengan Kimbum. Buat wa JELES saja tahu. (^_^")


Shining Inheritance? Nanti I cerita.
Belum habis lagi. Tak boleh komen banyak-banyak lagi. hee ;)

No comments: