Tuesday, November 3, 2009

Paper exam.

Minggu ni memang minggu exam saja. Lagi 4hari, exam tamat. tak sabar nak tunggu waktu tu. betul-betul TAK SABAR. hidup aku terseksa sepanjang exam ni. makan tak kenyang, tidur tak lena, tapi mandi basahlah coz tu memang hobi den. haha ;) Anyway, tu semua bukan alasan untuk aku main-main dalam exam kali ni. FINAL tu! gila nak main-main. buat malu je kalau fail. lainlah ujian bulanan, kau tak jawab langsung pun takde orang peduli. lantak kau lah. haha.

And aku nak score dalam 6A's. boleh ke tidak? boleh ke tidak? boleh ke tidak? *gaya datin wannabe please. tapi apa yang 6 tu pun aku tak tahu. kalau subjek biasa tu bolehlah. nak score subjek tambahan? harapan babe. tak pernah-pernah aku score. kalau lah YA, kenduri keSYUKURan terus aku buat. bukan senang tu. haha.

tapi semangat harus diteruskan. esok KIMIA babe. insyaAllah aku boleh jawab. kalau tak boleh jugak, kita redha jelah sama-sama. haha. taaaa! :)

No comments: