Sunday, January 3, 2010

Apa itu SEKOLAH? HP ku?

Sengal. Sekolah tu tempat belajarlah. Ok, aku dah gila sekarang. Lagi berapa jam je sekolah akan kembali beroperasi. And aku akan memulakan persekolahan ni dengan banyak benda baru. Hampir semua aku beli baru ok. Even next year dah tak sekolah, but still gian nak guna benda baru. (tiba-tiba)


Tak lena nak tidurlah. Gi mana ni?


And btw, my phone is missing. Anyone ada nampak tak? Penat aku cari satu bilik tu. Tak jumpa-jumpa. Adakah ni petanda yang menyuruh aku berhenti memegang handphone? Oh tidak! Aku tak boleh. Nanti siapa nak kejut aku pergi sekolah, alarm takde! (alasan power siot!) Selama ni Ena yang kejut. Haiyaaaa. Where are you my dearest handphone? I need u nowwww. Tak boleh tidur kalau handphone takde kat sebelah. Rasa sunyi coz malam-malam mesti belek phone before tidur. Argh!


Nak tidur macam mana ni? :(


But still I have tooooo. Moga esok aku jumpa handphone tu. Fyi, handphone ni hilang dalam rumah je. Tapi tak jumpa-jumpa. Dahlah bateri habis. Oh god, banyak betul masalah!


Sekarang TERPAKSA TIDUR. (mengenang handphone) Innalillah. :'(

1 comment:

eifa said...

sengal pnye layla.
tape wt smayunk hajat.
t jmpe lar.
hehe
syg kaw.