Thursday, January 28, 2010

Cun saja :)

" Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu,
lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku,
lagu ini hanya ingin kau fahami,
ku sudah teruskan hidupku,
semuanya CUN SAJA :) "
-Sleeq-

Seperti biasa, setelah sekian lama menyendiri di dunia yang lain,
aku kembali ke dunia blog.
So, how's everything here?
Nampak blog ini cam dah berhabuk jeh.
Sedih pulak aku. HAHA.

Anyway, aku still nak tanya korang pasal lagu Cun saja ini.
tahukan lagu ni? lagu ni aku kenal time dorang nyanyi dekat EraTv last year.
Masa first time dengar, terus macam.. Huaaaaa. Syioknya suara mereka.
Terus tangkap shahdu la kiranya. HAHA

_____________________________________________


So.. Ok, terus blank. Actually aku rindu nak update belog, tapi tak tahu nak cerita apa. Macam apa je. Tadi mintak adik komputer, konon dalam hati nak update blog. Tapi bila dah duduk depan komp ni, terus blur yang amat. Sangat kesian plus mengecewakan coz rindu nak menaip. These day selalu busy ja. Dah lama tak online sambil tekan keypad banyak-banyak kali. Konon macam pro tapi sebenarnya haram. Aish (^^') Btw, sekarang hati dah bangga sikit coz macam dah bergerak je keypad ni. HAHA.

Tadi ada exam Kimia. Macam biasa, orang pro tak mengambil masa yang terlalu lama untuk siapkan. Aku buat soalan pertama and yang last je. Yang tengah-tengah adalah jugak tapi tak full coz bila dah keluar soalan-soalan hard, aku terus mengucap. Payah oh! Apa yang aku baca masuk part experiment, lagi gila. Dahlah aku baca yang simple-simple je. Aish, rugi kot. Aku just sentuh part variables and so on. Yang lain-lain macam procedur dia, jadi macam HARAM lah nak buat. Sedih, bukan? :'(

My friend, Hafa ajak tuisyen sama dengan dia tadi. Tapi entahlah, sampai sekarang aku rasa macam tak nak tusyen. Aku nak study kat rumah je. Tapi bolehkah? Aku tak nak susahkan sesiapa. Masa aku form 3 pun aku bergantung tusyen dekat sekolah je. Macam cikgu aku cakap, awak tak payahlah susah-susah nak tusyen kat luar, belajar dekat sekolah ni pun dah cukup. Janji awak tak main-main time cikgu tengah mengajar. Lagipun, aku ni jenis yang tak ambil serius sangat, so kalau ambil tusyen kat luar, aku takut aku main-main. Aku takut aku tak leh nak fokus pelajaran tu. Hmm, so macam mana ek? Patutkah aku ambil tusyen or study kat sekolah saja (?)

and now aku nak target 6A's for SPM.
Macam senang je nak dapat, kan?
But ya, I'll try bebeh.
Dah aim dah subjek apa. Tapi no need to tell la yeh.
Coz ini pun hanya permulaan.
So, from now I'll try my best for these subject.
Yeahh, semangat gila aku.
Entah dapat ke tidak. Isk!
:) :'(

InsyaAllah semuanya CUN SAJA!

The end.
Bye!


1 comment:

Anonymous said...

hehe.
lela.kal0 ka0 ade ms an,msti ka0 da thu lgu cunsaja ni.
sbb aku sll pr0m0t d ms tau!!
hee ;))
k0 TERlambat.

hehe.tape2.
lgu ni bes kn kn kn kn?