Thursday, March 4, 2010

Oh!

Im back. But ya, just for awhile. Maybe lepas ni akan berulang perkara yang sama. Dalam sebulan hanya 2 kali post update. Argh, sadis betul perkara ini (+.+)
Kita lupakan perkara sedih sebentar. Kita cerita benda yang happy. Jom jom! :')
(Happy ke? Of course! haha)

For the whole time saya tak update. Many things happen. Contohnya pada 24022010.
Tarikh ini merupakan tarikh yang bersejarah kerana untuk pertama kalinya, saya menjejak kaki ke kawasan penjara. Ok, saya tahu ni sedih tapi itulah hakikatnya. Saya and the rest hanya masuk ke dewan sukan, Penjara Kajang. And yeah, kami ke Penjara Kajang. For the first time juga, saya dapat melihat dengan mata sendiri banduan-banduan Penjara Kajang. Whoah! Menakutkan sebenarnya. Yelah, mana tahu tetiba dia bunuhnya kita, Argh! Tak ke gila tu? Haha. Ok ok, otak gua memang macam ni. Full with negative sign. Haha.

Disana, kami dengar banyak cerita dari banduan-banduan yang terpilih. Ada yang ditangkap kerana mengedar dadah, bawak lari anak orang and paling best, membunuh kerana emosi yang tak dapat dikawal. Sangat sedih dengar cerita mereka. And macam saya dapat agak juga, mereka akan menyatakan rasa sesal mereka kerana melakukan perkara-perkara tersebut. Saya rasa macam yeah, that's good. Walaupun sebenarnya dalam hati, saya kutuk mereka cause dah besar pun tak dapat beza baik buruk. Isk!

But anyway, still satu perjalanan yang best even ada sedikit keboringan melanda kerana hanya saya and Syuhada saja yang pergi. Member lain semua duduk dalam kelas belajar. Yeah, kawan saya memang rajin. Mereka taat setia pada kelas. Haha.

Next, ketika saya duduk dirumah menonton God of study. OMG! Cerita ini sangat hebat. Sangat best and sangat meriah. Saya rasa macam setiap masa nak ngadap komputer layan cerita ni. Tapi yang sadisnya, di youtube hanya diupdate sampai episod 9 sahaja. Argh! Nak tunggu kat tv lama sangat. Tak sanggup dah ni. Dah berapa saya tidur lambat just because nak tengok cerita ni di youtube. Biasalah youtube, loading lembab macam hape. waiting, waiting, waiting, sleeping.. huh.

___________________________________________________


Berita hot. Sukan sekolah saya ditunda pada 10042010.
Saya? Sangat happy sampai rasa nak meraung bawah ketiak ibu. Heh.
Saya okay dengan ini but yeah, still annoyed me. Nice!

___________________________________________________

Random picture(s) ;









> Picture yang wajib ada. Changmin oppa! :)
AKTF!

Bye!


No comments: