Tuesday, April 16, 2013

Kehidupan yang tak terhenti.

Assalamualaikum wbt. Seperti biasa.

Since I'm decided to start doing this again, I wanna thank myself for finally made a comeback in this beautiful world. Kali terakhir saya berblogging was years ago. When I was just a kid, when I'm just 14 years old. The cute and innocent me started doing this in such a young age just made me surprised lol. Alhamdulillah, everything when smooth since saya betul betul suka menaip. I love telling people what I do, what I eat for breakfast, what I did to my useless sisters, and because of these reasons, this blog has made its remark in my life. Lets give it a big claps, come on. Heh. -.-

Well, kehidupan saya masih macam manusia yang lain.

Saya masih sihat, saya masih gila macam dulu, saya makin cantik (?) macam dulu, saya masih bijak macam dulu, saya masih gebu macam dulu, saya masih pro macam dulu, saya masih comel macam dulu, saya masih.. okay okay saya stop. Ya, saya masih saya. Tiada apa pun yang berubah. Kalau nak juga tahu perubahan, let's see how my life goes in my coming updates. Stay tune. Heh. Saya berkehidupan yang sangat baik. Sangat baik saya tak tahu nak cakap ape lets just move on.

Sekarang saya belajar. Since I'm still young ( sweet 20 yooo! ) saya masih memerah kepala otak di dalam kelas seperti budak budak lain. Walaupun perjalanan saya untuk tiba ke destinasi terakhir sangatlah mengambil masa yang lama. Saya still berpuas hati dengan keputusan terakhir saya terima.


FORM 6 > IIC > UiTM JENGKA PAHANG

Disebabkan keputusan SPM saya yang sangatlah hodoh, I'm totally rejected. You name it, matrik? Universiti? Mimpi saja saya mampu. I got nothing. Because of this, mom decided yang saya kena masuk for 6 sebab tiada siapa terima saya dan keputusan ni dibuat 2 hari before form 6 bermula and saya rasa sangatlah sedih woi. Siapa tak sedih, bila habis sekolah ingat tak de dah pakai uniform seragam satu sekolah, sekali.. kena. lol but seriously form 6 takdelah teruk mana. It's just the fact that kita kena pakai baju sekolah yang mengspoilkan segala keterujaan. Tapi hidup saya as form 6 tak lama mana pun. Sebulan lebih or less and saya blah ke International Islamic college.

Kehidupan saya di IIC pun tak lama. Sebulan lebih jugak and I'm away to the next station. But seriously, If you made go back to IIC, I would. Kawan kawan dekat sana sangatlah seronok and kelas pun sampai jam 6 saja and boleh lepak luar sampai jam berapa pun tak kisah sebab kau budak kolej and budak kolej kebanyakkan kaya. Puih. Nama saja kolej Islam but seriously, it's not because it is a college and students rule everything. Like seriously. Habis mengarut pasal bab ni sebab I got emotional I missed everyone there. My sweet roommates, let's meet again shall we? :(


And and and... here I AM now. UiTM Jengka Pahang. Let's make this place a little bit special with a new entry just for it, okay? Sebab tempat ni sangatla istimewa, so kita istimewakan ia dengan special new long entry hanya untuknya. Fresh and new. Just like how I am masa mula mula masuk UiTM. Skima and cute and innocent and garang (bak kata depa time mula mula tengok aku) haha.

BYE.



No comments: